Mi megoldjuk!

Győr - Sopron - Veszprém

Pénztárgép éves felülvizsgálat

A jelenleg hatályos 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet 48. § előírja a pénztárgépek kötelező éves felülvizsgálatát. A felülvizsgálatot a pénztárgép vásárlását követő, illetve legutóbbi éves szervizelését követő 1 éven belül kell elvégezni. A felülvizsgálat időben történő elvégeztetése az üzemeltető kötelessége, elmulasztása esetén az adóhivatal (NAV) bírságot szabhat ki.

Cégünk az alábbi típusú Online pénztárgépek felülvizsgálatát vállalja:

Novatek  - engedélyszám A016
CashCube - engedélyszám A085
Sam4s NR-300NEW - Engedélyszám A156
CashCube mini – engedélyszám A193
FISCAL online – engedélyszám A192
Inspur

Mi történik a felülvizsgálat során?

A szervizes ellenőrzi a pénztárgép helyes működését
Ellenőrzésre kerülnek a pénztárgép kopó alkatrészei, így még azelőtt cserélhetőek, hogy a pénztárgép meghibásodna, így nem kell váratlanul nélkülöznie a pénztárgépét.
Elvégzésre kerülnek a NAV által előírt folyamatok
Részletesen dokumentálásra kerülnek a felülvizsgálat eredményei, ami a felhasználó rendelkezésére bocsájtunk
Elvégezzük a szükséges NAV lejelentést a felülvizsgálat elvégzéséről.

Milyen előnyökkel jár Önnek?

A felülvizsgálat során feltárhatók olyan hibák, amik a napi használat közben nem látszanak (pl. adatküldési, naplózási hiba).
A feltárt hibák garancia időn belül ingyenesen javíthatók.
A kopó alkatrészek még a hiba jelentkezése előtt cserélhetők, ezzel elkerülve a váratlan boltleállást.
A felülvizsgálat elvégzésével biztos lehet benne, hogy a pénztárgépe megfelelően működik, így ez miatt nem vonhatja felelősségre az adóhivatal.
Szervizesünk használati tanácsokkal láthatja el, ezáltal a pénztárgépe tovább működhet problémamentesen.

Mennyibe kerül?

Az éves szervizes felülvizsgálat ára: 19 500- Ft + áfa
Kiszállási díj Győr, Sopron és Veszprém területén: 2500 Ft +áfa
Kiszállási díj fenti városokon kívül: 130 Ft +áfa / km.

Az éves felülvizsgálattal egy időben a pénztárgépre rákerül a forgalmazó által biztosított hologramos matrica, ami a következő évre a szoftver követést biztosítja. Amennyiben új szoftver készül a pénztárgépéhez, akkor azt a forgalmazó automatikusan leküldi rá. A 2016-ban módosított pénztárgép rendelet értelmében ettől eltérni már nem lehet.

Mit kell tennem?

A felülvizsgálatot - a rendelet értelmében - csak a pénztárgép üzemeltetési telephelyén lehet elvégezni, ami előjegyzéses módszerben történik azért, hogy minél kevesebb ideig kelljen nélkülöznie a pénztárgépét. Egy felülvizsgálat átlagos időtartama 35-40 perc. Javasoljuk, hogy a felülvizsgálati határidő letelte előtt legalább 1 héttel jelezze nekünk felülvizsgálati kérelmét, azért, hogy biztosan betudjuk ütemezni.

Időpont egyeztetéshez keressen minket elérhetőségeinken !

Pénztárgép szerviz

Készüléke elromlott?

Keressen minket elérhetőségeinken !

Kérem adja meg nevét és elérhetőségét, hogy felvehessük Önnel a kapcsolatot!

kollégánk 1 munkanapon belül keresni fogja a megadott elérhetőségen

Az űrlapot sikeresen elküldte!